Voedingsgebied
Uit welke gemeenten komen de leerlingen in 2018-2019?
Gemeente top 3
Voedingsgebied
De Fryske Marren
100%
Uit welke postcodegebieden komen de leerlingen in 2018-2019?
Beweeg de muis over de kaart om meer informatie te zien.
Uit postcodegebied 8464 komt 10,7% van de leerlingen (6).Uit postcodegebied 8462 komt 7,1% van de leerlingen (<5).Uit postcodegebied 8461 komt 82,1% van de leerlingen (46).
Uit welke gemeenten en postcodegebieden kwamen de leerlingen de afgelopen jaren?
  
2015-2016
2016-2017
2017-2018
2018-2019
  
%
Aantal
%
Aantal
%
Aantal
%
Aantal
De Fryske Marren
 
92,3%
48
95,2%
40
94,5%
52
100%
56
8461
 
76,9%
40
71,4%
30
72,7%
40
82,1%
46
8464
 
11,5%
6
9,5%
<5
12,7%
7
10,7%
6
8462
 
3,8%
<5
7,1%
<5
7,3%
<5
7,1%
<5
8463
   
7,1%
<5
1,8%
<5
  
Heerenveen
 
5,8%
<5
4,8%
<5
5,5%
<5
  
8448
     
3,6%
<5
  
8446
 
3,8%
<5
2,4%
<5
1,8%
<5
  
8445
 
1,9%
<5
2,4%
<5
    
Leeuwarden
 
1,9%
<5
      
9001
 
1,9%
<5
      
Bovenstaande tabel toont een gemeente of postcode niet indien voor alle getoonde schooljaren geldt: voedingsgebied <1% én aantal leerlingen <5.
Hoeveel van de leerlingen in het basisonderwijs in de getoonde postcodegebieden gaat naar deze school in 2018-2019?
Beweeg de muis over de kaart om meer informatie te zien.
4,9% van de leerlingen (6) uit postcodegebied 8464 gaat naar deze school.66,7% van de leerlingen (<5) uit postcodegebied 8462 gaat naar deze school.55,4% van de leerlingen (46) uit postcodegebied 8461 gaat naar deze school.
Hoeveel van de leerlingen in het basisonderwijs in de getoonde gemeenten en postcodegebieden ging naar deze school in de afgelopen jaren?
  
2015-2016
2016-2017
2017-2018
2018-2019
  
%
Aantal
%
Aantal
%
Aantal
%
Aantal
De Fryske Marren
 
1%
48
0,9%
40
1,1%
52
1,3%
56
8462
 
18,2%
<5
33,3%
<5
66,7%
<5
66,7%
<5
8461
 
70,2%
40
51,7%
30
57,1%
40
55,4%
46
8464
 
4,3%
6
3%
<5
5,3%
7
4,9%
6
8463
   
5,9%
<5
2,3%
<5
  
Bovenstaande tabel toont een gemeente of postcode niet indien voor alle getoonde schooljaren geldt: voedingsgebied <1% én aantal leerlingen <5.